۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
ناوگان باری فعال در آذربایجان غربی به ۱۶ هزار دستگاه رسیده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

ناوگان باری فعال در آذربایجان غربی به ۱۶ هزار دستگاه رسیده است

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از فعالیت ۱۶ هزار دستگاه در ناوگان باری استان خبر داده و گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط این ناوگان حمل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ارسلان شکری صبح سه شنبه در جلسه کمیته حمل و نقل استان با اشاره ای به تعداد ناوگان های باری فعال در استان گفت: تا پایان دی ماه امسال تعداد ناوگان باری فعال در استان به ۱۶ هزار دستگاه رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دو درصدی داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت تعداد رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالای استان بیش از سی و سه هزار نفر احصا شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با افزایش پنج درصدی روبرو شده است.

شکری تعداد رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالای استان را پنج درصد کل رانندگان فعال کشوری دانست و گفت: در ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری آذربایجان غربی حمل شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته یازده درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این میزان کالا در قالب بیش از  ۷۸ هزار سفر حمل شده است که در مقایسه  با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش پنج درصدی تعداد سفر نیز هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به حمل سیمان به عنوان یکی از کالاهای استراتژیک استان در طول این مدت نیز گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری نزدیک به سه میلیون تن سیمان حمل شده که نسبت به سال گذشته از افزایش چهار درصدی برخوردار بوده است.

وی در خصوص تعداد سفرهای انجام یافته برای حمل سیمان نیز گفت: طی ۱۱ ماه گذشته از سال جاری بالغ بر ۱۷۷ هزار سفر برای حمل سیمان انجام شده است که این شاخصه نیز در مقایسه با مدت زمان سال گذشته چهار درصد افزایش دارد .

کد خبر: ۶٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha