۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
تحریم استکبار اقتصادی در زمینه واکسن، کاری حکیمانه بود
رئیس قوه قضائیه:

تحریم استکبار اقتصادی در زمینه واکسن، کاری حکیمانه بود

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه بیان کرد: دستور رهبر معظم انقلاب برای تحریم استکبار اقتصادی در قالب ممنوعیت ورود واکسن‌های امریکایی و انگلیسی به کشور اقدامی بسیار حکیمانه بود.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در ادامه نشست هفتگی شورای عالی قوه قضائیه افزود: این دستور رهبر معظم انقلاب از جان مردم صیانت کرد.

وی گفت: این کار تحریم استکبار اقتصادی است که می‌خواهد جهان را بدون توجه به جان و سرنوشت انسان‌ها فدای منافع خود کند و ممانعت رهبر معظم انقلاب از این کار در ایران بسیار حکیمانه بود.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر این که امروز تحریم واکسن امریکایی و انگلیسی؛ تحریم استکبار اقتصادی است، افزود: اگر روزی جمهوری اسلامی ایران به تولید انبوه واکسن ملی ضد کرونا برسد قطعاً هیچ ملتی از آن بی سهم نخواهد بود و همه ملت‌ها می‌توانند از واکسن ایرانی ضد کرونا بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکید کرد: باید با قاطعیت جلوی استکبار اقتصادی را گرفت.

وی اضافه کرد: در حالی که در داخل کشور توانمندی‌های زیادی داریم، اما متأسفانه کسانی هستند که دچار خودتحقیری شده اند و همه توانمندی‌های داخلی را دست کم می‌گیرند.

رئیس قوه قضائیه گفت: ویروس خودتحقیری بسیار خطرناک‌تر از ویروس کروناست و امروز کسانی که دچار این ویروس شده اند؛ نگاهشان دائم به غرب است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: یقین داریم که با اعتماد به نفس، همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند؛ ملت ما پیش خواهد رفت و قله‌هایی را طی خواهد کرد که در نتیجه آن تمدن نوین اسلامی رقم خواهد خورد.

وی گفت: آنچه امروز در قالب توانمندی‌های داخلی مشاهده می‌کنیم، همه نشانه‌های مدنیت واقعی است که در حال رخ دادن است.

رئیس قوه قضائیه تولید واکسن ایرانی ضد کرونا را افتخارآمیز توصیف کرد و افزود: این دستاورد محصول اعتماد به نفس و فرهنگ «ما می‌توانیم» است.

کد خبر: ۶۶٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha