۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
نرخ بیکاری در زنجان ۷.۵ درصد است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

نرخ بیکاری در زنجان ۷.۵ درصد است

زنجان- یوسفی،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: براساس آخرین آمار در تابستان امسال نرخ بیکاری استان زنجان ۷.۵ درصد اعلام شده است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نرخ بیکاری استان زنجان درتابستان سال گذشته  هشت درصد بود، گفت: این استان در سال گذشته رتبه سوم نرخ بیکاری در سطح کشور را از آن خود کرد. 

وی اظهار کرد: براساس آخرین آمار در تابستان امسال نرخ بیکاری استان زنجان ۷.۵ درصد اعلام شده است و تا پایان سال با بهره برداری از طرح های مختلف صنعتی و تولیدی نرخ بیکاری استان درصد زیادی کاهش خواهد یافت. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه با بهره برداری طرح های جهش تولید در استان زنجان برای بیش از ۶ هزار نفر در استان زنجان اشتغال ایجاد می شود، گفت: در سال جهش تولید برای تحقق شعار سال کمیته هایی تشکیل شده است.

یوسفی با بیان اینکه بزرگترین واحد تولیدی ذوب کشور در استان زنجان تاپایان سالجاری به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: با راه اندازی شرکت البرز ناب آرش با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومان اشتغال خوبی در این بخش ایجاد می شود. 

وی با بیان اینکه این واحد مجهز به مدرن ترین ماشین آلات ذوب فولاد است، ابراز داشت: در سال جهش تولید واحدهای تولیدی فولاد تعطیل شده در استان زنجان وارد چرخه تولید می شوند. 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان گفت: با بهره برداری از واحد ذوب فولاد ناب آرش اشتغال بخش صنعت دراستان افزایش می یابد. 

کد خبر: ۶۶٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha