۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
ضرورت توانمندسازی جوانان برای اشتغال در حوزه‌های غیردولتی
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس تاکید کرد

ضرورت توانمندسازی جوانان برای اشتغال در حوزه‌های غیردولتی

اردبیل- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: توانمندسازی اشتغال جوانان در حوزه‌های غیردولتی برای حل مشکلات آنان یک اولویت اساسی است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدغنی نظری‌خانقاه ظهر یک‌شنبه در جلسه‌ای با دهیاران بخش مرکزی شهرستان خلخال در محل دفتر نمایندگی، اظهار داشت: به دنبال حل مشکل اشتغال جوانان هستیم که قطعا با توجه دولت و حمایت‌ همه‌جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌تواند زمینه ساز تحول اقتصادی منطقه باشد که امیدواریم برای جلوگیری از مهاجرت برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد فرصت‌های شغلی فراهم شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پایین بودن آمار استخدام دستگاه‌های دولتی یکی از مواردی است که لزوم جذب سرمایه‌گذاران و تلاش برای توسعه اشتغال‌زایی را در منطقه محقق می‌کند که به همین منظور نیاز است تا تسهیلات وام اشتغال روستایی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

نظری‌خانقاه بیان کرد: توانمندسازی اشتغال جوانان در حوزه‌های غیردولتی برای حل مشکلات آنان یک اولویت اساسی است و در این زمینه به دنبال تسهیل فرآیندها هستیم.

وی بیان کرد: از دیگر مواردی که در روستاهای شهرستان نیازمند بررسی است رفع مشکل اینترنت روستاها و استفاده دانش‌آموزان روستایی از برنامه شاد، پیگیری مشکل شبکه‌های دیجیتالی تلویزیونی در روستاها، پیگیری وضعیت استخدامی دهیاران در مجلس شورای اسلامی، پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام روستاهای بخش مرکزی خلخال و وضعیت روشنایی معابر و اختصاص چراغهای روشنایی است.

نظری‌خانقاه ادامه داد: پیگیری تخصیص ماشین آلات برف روبی که در بحران برف سال گذشته، نوبخت نسبت به حل آن قول داده بود از دیگر مواردی است که مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر: ۶۶٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha