۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
هیأت رئیسه برای حل مشکلات اقتصادی جلساتی جامع تشکیل دهد
نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس:

هیأت رئیسه برای حل مشکلات اقتصادی جلساتی جامع تشکیل دهد

لطفی، نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس خواستار برگزاری جلسات تخصصی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسن لطفی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ۲۲۹ روز از عمر مجلس یازدهم می گذرد و نمایندگان روزانه تذکر و اخطارهای متعددی می‌دهند که مشکلات اقتصادی و تورم افسارگسیخته سفره مردم را کوچک و سفره ثروتمندان را رنگین‌تر کرده است، همچنین قیمت مسکن، خودرو، ارز و سایر کالاها در این ۸ ماه چندین برابر شده است.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه دا: چرا هیأت رئیسه در این ۸ ماه یک جلسه جامع و یک هفته کاری را برای حل مشکلات اقتصادی مردم تخصیص نمی‌دهد و هر هفته برنامه‌های غیرضروری را در دستور کار مجلس قرار می‌دهد لذا از هیأت رئیسه محترم استدعا داریم حداقل یک هفته کاری را به صورت شفاف برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم تخصیص دهد.

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا به مشکلات کشاورزان شهرستان‌های رزن و درگزین بی‌توجه هستید؛ سیاست‌های غلط وزارت جهاد کشاورزی و عدم تثبیت قیمت محصولات کشاورزی از جمله افزایش بی‌رویه نهاده‌های دامی، کود، سموم و قیمت فوق‌العاده آنها ضررهای جبران‌ناپذیری را به اقتصاد کشاورزان وارد کرده است و از طرفی خانه‌های کارگری و عدم صدور مجوز برای فعالیت‌های کشاورزی در حاشیه شهرها و روستاها مردم را کلافه کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از وزارت جهاد کشاورزی درخواست می‌شود در خصوص وضعیت کشاورزان در راستای حفظ کرامت و ارتقاء سطح معیشت آنها تصمیمی درست اتخاذ شود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: در خصوص بورس، ارز، مالیات بر خانه‌های خالی، تأمین بودجه قیر، اصلاح ساختار بودجه، طرح معیشتی، طرح مسکن و نهاده‌های کشاورزی جلسات تخصصی متعددی را برگزار کرده‌ایم طوری که دولتمردان در کمیسیون‌ها مشاهده می‌کنند که مجلس تلاش مضاعفی در جهت رفع مشکلات مردم صورت می‌دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس و هیأت رئیسه به خصوص کمیسیون‌های تخصصی وقت بسیاری را در خصوص تذکر شما انجام دادند.

کد خبر: ۶۶٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha