۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
هزینه تامین زیرساخت‌های جزیره فارور پیش‌بینی شده است
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش:

هزینه تامین زیرساخت‌های جزیره فارور پیش‌بینی شده است

بندرعباس- مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از پیش بینی بخشی از هزینه زیرساخت‌های ضروری جزیره فارور در بودجه ۱۴۰۰ این سازمان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان،‌ غلامحسین مظفری در بازدید از جزیره فارور با تاکید بر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توسعه و آبادانی جزایر جنوبی کشور گفت: با ایجاد زیرساخت های عمرانی و رونق این جزایر، امنیت کشور و ثبات منطقه افزایش می یابد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به پیش بینی بخشی از هزینه زیرساخت های ضروری جزیره فارور در بودجه ۱۴۰۰ این سازمان گفت: سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان متولی امور دولتی مسئولیت عمران و آبادانی جزایر کیش، هندورابی و فارور را بر عهده دارد؛ از این رو در بودجه سال آینده  این سازمان هزینه ایجاد زیر ساخت ها و نیازهای ضروری جزیره فارور نیز لحاظ خواهد شد.

به گفته مظفری با حضور معاونت عمرانی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید، نیازهای جزیره فارور بررسی شده و برای رفع این نیازها و بهبود شرایط اقامت در این منطقه برنامه ریزی های لازم ارائه می شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: چراغ جزایر جنوبی کشور باید پر فروغ تر از همیشه روشن باشد و هر کدام از ما وظیفه داریم در حیطه مسئولیت های خود برای آبادانی جزایر کیش، فارور و هندورابی تلاش کنیم.

مظفری حضور پر رنگ بخش خصوصی در جزیره کیش را نشانه ثبات وضعیت اقتصادی و آینده درخشان این منطقه عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر شاهد رشد فعالیت ها و افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در جزیره کیش بودیم و این امر نشان می دهد روند رو به رشد منطقه و رونق فضای کسب و کار، سرمایه گذاران را برای ورود به عرصه اقتصادی جزیره کیش ترغیب کرده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت در طرح های توسعه ای کیش گفت :برخی از سرمایه گذاران با پیشنهادهای یک هزار و 500 تا ۲ هزار میلیارد تومانی علاقمند هستند تا در جزیره کیش سرمایه گذاری کنند و این نوید بخش آینده ای بسیار روشن برای جزیره کیش خواهد بود.

کد خبر: ۶۶٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha