۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
واکسن کرونای داخلی قابل اطمینان تر است
نماینده مردم تهران در مجلس:

واکسن کرونای داخلی قابل اطمینان تر است

نماینده مردم تهران، ری،شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: واکسن کرونای داخلی قابل اطمینان تر بوده و قاعدتا دانشمند ایرانی بد مردم خود را نمی خواهد.

مالک شریعتی در گفت و گو با خبرنگار واکسن آنلاین با اشاره به تولید واکسن کرونای ایرانی در کشور گفت: اطمینان از اثر بخشی و عدم خطر برای مردم ایران برای هر نوع واکسنی چه واکسن مطمئن خارجی و چه واکسن ایرانی ضروری است.

وی افزود: مسئولین امر و وزارت بهداشت و درمان باید تمام دقت نظر را داشته باشند تا واکسنی که در اختیار مردم قرار می گیرد قابلیت اطمینان بوده و خطراتی برای مردم نداشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری،شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط مساوی قطعا و حتما واکسن کرونای داخلی ترجیح دارد به دلیل اینکه این مسئله به نوعی حمایت از تولید داخل قلمداد می شود.

شریعتی اظهارداشت: قطعا واکسن کرونای داخلی قابل اطمینان تر بوده و قاعدتا دانشمند ایرانی بد مردم خود را نمی خواهد. همچنین تولید واکسن کرونای داخلی می تواند محلی برای ارتقای فناوری و یک جهش اقتصادی برای کشور محسوب شود. بنابراین ضرورت حمایت از تولید داخلی آنهم در شرایط اقتصادی و جنگ سلامت بسیار ضروری است.

کد خبر: ۶۶٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha