۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
ساخت واکسن کرونای ایرانی مایه افتخارماست/ سابقه طولانی ایران در ساخت واکسن
نماینده مردم تهران در مجلس

ساخت واکسن کرونای ایرانی مایه افتخارماست/ سابقه طولانی ایران در ساخت واکسن

موسوی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تولید واکسن کرونای ایرانی جزو افتخارات کشور محسوب می شود البته ایران در حوزه واکسن سازی یک سابقه طولانی دارد و برخی موسسات واکسن سازی ما نزدیک به یک قرن تجربه دارند.

به گزارش بازار سید نظام الدین موسوی در گفتگو با واکسن آنلاین بازار با اشاره به تولید واکسن کرونای ایرانی اظهار داشت: کسانی که دستندرکار تهیه واکسن کرونای ایرانی بودند افراد سرشناس و برجسته علمی هستند همچنین این پروژه زیرنظر چهره‌های برجسته علمی بوده است و وزارت بهداشت ایران هم به عنوان عنصر تعیین کننده در این زمینه اشراف داشته و همچنین این واکسن را تایید کرده است.

 وی افزود: همچنین واکسن کرونا ایرانی مراحل مختلف را طی کرده است و ما دیدیم تست اولیه این واکسن بر روی افرادی صورت گرفته است که به لحاظ  عاطفی جز نزدیکترین افراد به تولیدکنندگان این واکسن بودند لذا این نشان دهنده این است که همه جوانب کار در این زمینه مد نظر قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران بیان داشت: قطعا زمانی که تست نهایی واکسن کرونای ایرانی نهایی شود،  تولید انبوه آن در دستور کار قرار خواهد گرفت و مردم به تولید داخل خودشان که همه مراحل لازم را طی کرده اعتماد دارند و استفاده می‌کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تولید واکسن کرونای ایرانی جزو افتخارات کشور محسوب می شود البته ایران در حوزه واکسن سازی یک سابقه طولانی دارد و برخی موسسات واکسن سازی ما نزدیک به یک قرن تجربه دارند که این نشان از این دارد که ایران در این زمینه مجهز به یک عقبه علمی منحصر به فرد است.

 سیدنظام‌الدین موسوی ادامه داد: همچنین در سال‌های اخیر برخی از موسسات ما از جمله شرکت های داروسازی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در این زمینه کار علمی و جدی و اقدامات جهادی انجام دادند بنابراین ما امروز در لبه علوم حرکت می‌کنیم و  اقدام بزرگی همچون ساخت واکسن کرونا را در دست داریم و که مایه افتخار همه ماست لذا ما از مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی تشکر ویژه داریم که توانستند این اقدام عظیم را به انجام برسانند.

کد خبر: ۶۶٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha