۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
اجرای گشت‌های مشترک نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی در بوشهر
رئیس سازمان صمت بوشهر خبر داد:

اجرای گشت‌های مشترک نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی در بوشهر

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای مقابله با گران‌فروشی و احتکار ماسک و اقلام ضدعفونی‌کننده، گشت‌های بازرسی و نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی به صورت مستمر در سراسر استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسین حسینی صبح سه‌شنبه در جلسه کارگروه نظارت بر اقلام بهداشتی بوشهر با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و همکاری درزمینه جلوگیری از ویروس کرونا؛ گشت مشترک بازرسی و نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به صورت مستمر در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: کلیه اقلام بهداشتی نظیر ماسک، ژل‌های ضدعفونی‌کننده و دیگر مواد ضدعفونی‌کننده می‌بایست در مراکز عرضه مجاز و با قیمت مصوب توزیع شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در پی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در چند روز اخیر؛ سامانه ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی به صورت مستمر آماده دریافت گزارش‌های مختلف در زمینه گران‌فروشی، احتکار، تقلب و غیره است.

کد خبر: ۶٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha