۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
 روستاهای صعب العبور زنجان در اولویت خدمات‌رسانی هستند
مدیرکل مدیریت بحران زنجان:

روستاهای صعب العبور زنجان در اولویت خدمات‌رسانی هستند

زنجان - مدیرکل مدیریت بحران زنجان از اولویت خدمت‌رسانی به روستاهای صعب العبور خبر داد و گفت: در این میان اقدامات لازم برای وقوع هر گونه حوادث پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، توحید سلیمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران زنجان در محل استانداری گفت: در استان ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های خدمات رسان در مواقع بحرانی بسیار خوب و عملکرد مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در بحث کاهش تلفات جانی و مالی تلاش کنند، اظهار کرد: روستاهایی که صعب العبور هستند در اولویت خدمات رسانی هستند و در این میان اقدامات لازم برای وقوع هر گونه حوادث در استان زنجان پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران زنجان، گفت: با افزایش بارش‌ها خطر سیل افزایش می‌یابد و تمهیدات جدی برای جلوگیری از بروز سیل در استان پیش بینی شده است.

سلیمی ابراز کرد: لایروبی رودخانه‌ها و احداث آب‌راه‌هایی برای هدایت آب‌های سطحی در جلوگیری از بروز سیل ضروری است.

وی با بیان اینکه با توجه به برودت هوا مدیریت بحران زنجان در آماده باش و تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث پیش بینی شده است، افزود: با توجه به برودت هوا و بارش برف در استان، تمام دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های خدمات رسان با تمام توان پای کار هستند.

مدیرکل مدیریت بحران زنجان با اشاره ابلاغ توصیه‌های لازم به اعضای ستاد، فرمانداران، بخشداران و شهرداران در زنجان، گفت: توصیه‌های لازم برای رعایت نکات ایمنی صادر شده و به دلیل شیوع ویروس کرونا، مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سلیمی افزود: به دلیل در پیش بودن شرایط بحرانی آب و هوا و احتمال وقوع سیل، مردم در کنار رودخانه‌ها و سفر به خارج از استان خود داری کنند.

کد خبر: ۶٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha