۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
طرح نظارت بر بازار تا ۱۵ فروردین در استان سمنان ادامه دارد
سرپرست صمت استان سمنان:

طرح نظارت بر بازار تا ۱۵ فروردین در استان سمنان ادامه دارد

سمنان - سرپرست صنعت معدن و تجارت سمنان گفت: طرح نظارت بر بازار شب عید و جلوگیری از تخلفات در استان که از اول اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه صنعت معدن و تجارت استان سمنان برای بازرسی و نظارت بر بازار شب عید طرح ویژه ای را آغاز کرده است، بیان داشت: این طرح از اول اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی در این طرح همکاری دارند، افزود: صنعت معدن و تجارت در هشت شهرستان استان از بازرسان افتخاری نیز کمک می گیرد.

سرپرست صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه کشیک های نوروزی و گشت‌های نظارت و بازرسی در ایام نوروز فعالیت خواهند داشت، گفت: با تخلفات حوزه اصناف به خصوص گران فروشی برخورد می شود.

تشنه دل با بیان اینکه اولویت نظارت ها کالاهای اولویت دار نوروزی مانند میوه و شیرینی، برنج و ... است، گفت: بازرسان صمت این کالاها را به خصوص در سطح عرضه به شکلی ویژه و شبانه روز رصد می کنند.

وی افزود: بازرسان ثابت و افتخاری صمت در سراسر استان سمنان تلاش خود را برای نظارت بر بازار خواهند داشت اما مردم نیز باید به ستاد تنظیم بازار کمک کنند تا بتوانیم برخورد بهتری با تخلفات احتمالی حوزه بازار داشته باشیم.

سرپرست صمت استان سمنان گفت: شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آماده دریافت مسائل و شکایات مردمی از اصناف است.

کد خبر: ۶٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha