۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
برپایی پایگاه‌های تست کرونا در ورودی مازندران/ بانوان کارمند دورکار می‌شوند
استاندار مازندران:

برپایی پایگاه‌های تست کرونا در ورودی مازندران/ بانوان کارمند دورکار می‌شوند

ساری - استاندار مازندران برپایی پایگاه‌های تست کرونا در مبادی ورودی استان و دورکاری بانوان را از مصوبات مهم کارگروه پدافند غیرعامل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه پدافند غیرعامل اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مهدکودک ها و مدارس مقرر شد والدینی که دارای فرزند خردسال هستند در هفته ای که مدارس تعطیل است از طریق دورکاری کارهای اداری خود را انجام دهند.

وی هدف این مصوبه را حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد و از مسافران و هم استانی ها خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیزکنند و گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات بخشی از مسافران به استان سفر می کنند، مقرر شد در مبادی ورودی استان پایگاه های تست کرونا دایر شود و از مسافران آزمایش و تست کرونا گرفته شود.

استاندار مازندارن با تاکید براینکه منزل بهترین مکان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است، تصریح کرد: برای حفظ سلامت مردم، برپایی جشن ها، همایش های مردمی و هر رویدادی که محل تجمع مردم است، لغو و تعطیل می شود و مقرر شد پمپ بنزین ها کارکنانشان را موظف کنند تا خودشان خودروها را سوخت گیری کنند.

حسین زادگان یادآور شد: نظارت بر اماکن عمومی و بازارها، ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل، تشکیل تیم های بازرسی و نظارت صمت و علوم پزشکی از دیگر مصوبات این نشست بوده است.

کد خبر: ۶٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha