۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
جذب سرمایه‌گذار با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای
وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد

جذب سرمایه‌گذار با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای

رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس کشور را از بحران‌ها به سلامت گذراندند گفت: ایثارگران و رزمندگان در جنگ اقتصادی فعلی نیز با سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن، جهش تولید و اشتغالزایی را رقم بزنند.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی در نشست با پیشکسوتان جبهه و دفاع مقدس افزود: پیشکسوتان استان کرمان همانگونه که در جبهه های دفاع مقدس جانانه و شجاعانه جنگیدند و دشمن را از مرزهای ایران بیرون راندند، اکنون نیز در سنگر اقتصادی برای توسعه کشور همراهی کنند.

جذب نیروی کار بومی و فرایند جهش تولید در اولویت باشد
وی با اشاره به اشتغالزایی نیروهای خارجی در برخی پروژه‌ها اضافه کرد: سازمان‌ صمت استان‌ کرمان جذب نیروی کار بومی و فرایند جهش تولید را در اولویت کاری قرار دهد که جلوی واردات بسیاری از کالاهای ارزبر گرفته شود.

نوسازی صنعت زغال سنگ و ضرورت جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره نوسازی صنعت زغال سنگ و ضرورت جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز گفت: دولت با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی، اشتغال‌زایی را در کشور و استان کرمان پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته و در این زمینه تاکنون دستاوردهای مطلوبی داشتیم.

همکاری وزارت صمت در استفاده از ظرفیت قانونی برای جذب یادگاران هشت سال دفاع مقدس
رزم‌حسینی همچنین از همکاری این وزارت در زمینه استفاده از ظرفیت قانونی برای جذب یادگاران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران و رزمندگان جبهه‌های جنگ تحمیلی در حوزه های مختلف خبر داد.

کد خبر: ۶۶٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha