۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
ساخت واحدهای مسکونی نیازمندان در زنجان ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
استاندار زنجان:

ساخت واحدهای مسکونی نیازمندان در زنجان ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه دو هزار واحد مسکونی نیازمندان استان طی دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ساخت این واحدها ۵۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان اظهار کرد: دو هزار واحد مسکونی نیازمندان طی دهه فجر امسال در استان به بهره برداری می‌رسد. 

وی با بیان اینکه پنج ماه از آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن محرومان در این استان می گذرد، اظهار کرد: ساخت این واحدها در مجموع بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه این استان در ساخت مسکن محرومان رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: باید روند اجرای ساخت واحدهای مسکونی دراستان تقویت شود. 

حقیقی بر لزوم ضرورت پیگیری مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان تاکید کرد و افزود: اشکالات موجود در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی از سوی بانک‌ها باید حل و فصل شود.

وی بر لزوم شناسایی واحدهای مسکونی در مناطق روستایی روی گسل در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این واحدها باید احصا شده وبراساس اولویت بندی مقاوم سازی شوند. 

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت ساماندهی زنجانرود تاکید کرد و گفت: در خصوص ساماندهی زنجانرود باید همه پای کار باشند. 

وی میزان بارندگی در استان زنجان طی آذرماه را خوب اعلام کرد و گفت: میزان بارندگی‌ها در استان نسبت به بلند مدت وضعیت بدی ندارد و امیدواریم بارش‌ها طی ماههای آینده افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۶۶٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha