۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
«کارخانه نوآوری شیراز» توسط رئیس جمهور افتتاح شد
از طریق ویدئو کنفرانس؛

«کارخانه نوآوری شیراز» توسط رئیس جمهور افتتاح شد

شیراز- «کارخانه نوآوری شیراز» با هدف ایجاد فضایی برای حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیرعامل کارخانه نوآوری شیراز صبح پنجشنبه در حاشیه افتتاح آن با بیان اینکه این مجموعه با تفاهم‌نامه پنج جانبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارخانجات مخابراتی ایران، استانداری فارس، سرمایه گذاری عطار و وزارت ارتباطات راه اندازی شده است، گفت: این دومین مجموعه در قالب حمایت‌های نوآورانه و استارت آپ‌ها راه اندازی شده است.

علیرضا صمیمی افزود: خروجی دانشگاه‌ها، ورودی این کارخانه است که در کمتر از ۲۴ ساعت می‌تواند در این مجموعه مشغول به کار شوند.

به گفته وی در این کارخانه حمایت‌های همچون معافیت‌های مالیاتی، جذب سرمایه گذار و شتاب دهنده در حوزه کاری شرکت‌های دانش بنیان انجام می‌شود.

مدیر عامل کارخانه نوآوری شیراز با اشاره به اینکه در مرحله نخست ۵۵ شرکت دانش بنیان و ۴۰۰ میز اشتراکی فراهم شده است گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع دارای دو طبقه و امکاناتی همچون کارگاه سالن‌های کنفرانس اتاق جلسات کلاس‌های آموزشی و فضاهای ورزشی ساخته شده است.

کد خبر: ۶۶٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha