۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا
با حضور مقامات بخش‌ خصوصی و دولتی و در قالب ۱۰ پنل تخصصی برگزار می‌شود

همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا

اتاق بازرگانی تهران با همکاری موسسه مطالعات خلیج فارس و اتاق‌های بازرگانی مشترک، همایشی برای بررسی توسعه روابط اقتصادی با اوراسیا را پیگیری می‌کند که شرکت‌های بخش خصوصی دو طرف نیز می‌توانند در این همایش حضور پیدا کرده و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا با همکاری اتاق بازرگانی تهران، موسسه مطالعات خلیج‌فارس و با مشارکت اتاق‌های بازرگانی مشترک ایران و روسیه، ایران و قزاقستان، ایران و ارمنستان و همراهی نهادهای دولتی، هشتم بهمن ماه امسال به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این همایش که قرار است با ظرفیت بسیار محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری در سالن همایش‌های رایزن و با ظرفیت بیشتر به صورت مجازی برگزار شود، رئیس اتاق تهران به همراه برخی از مقامات ارشد دولتی از کابینه و روسای سازمان‌های مرتبط، پیرامون تببین دیپلماسی اقتصادی ایران و کشورهای حوزه اوراسیا به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین در این همایش، در ۱۰ پانل تخصصی به موضوعات مرتبط با تجارت ایران و کشورهای اوراسیا پرداخته خواهد شد.

در پانل اول، سفرای کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا حضور یافته و به طرح مسائل مرتبط با نقش دیپلماسی اقتصادی در توسعه مناسبات تجاری ایران و کشورهای این حوزه خواهند پرداخت. همچنین در پانل‌های تخصصی بانک و تعاملات مالی، حمل‌ونقل و لجستیک، کشاورزی و صنایع غذایی، ساختمان، انرژی و محیط زیست، معدن و صنایع معدنی، صنعت، فناوری اطلاعات و ارتباطات و توافق‌نامه تجارت آزاد نمایندگان بخش ‌خصوصی و دولت از ایران و کشورهای منطقه اقتصادی اوراسیا به گفت‌وگو و ارائه راهکارها برای بهبود روابط اقتصادی دو طرف خواهند نشست.

علاقمندان به مشارکت و ثبت‌نام در این رویداد که هشتم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، می‌توانند به لینک زیر مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با معاونت امور بین‌الملل اتاق تهران از طریق شماره تلفن ۸۸۷۲۵۲۶۹ تماس بگیرند.

کد خبر: ۶۵٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha