۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
توزیع ۲۰۰ هزار تن نهاده دامی با قیمت مصوب در آذربایجان غربی
معاون سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد:

توزیع ۲۰۰ هزار تن نهاده دامی با قیمت مصوب در آذربایجان غربی

ارومیه- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع بیش از ۲۰۰ هزار تن نهاده دام و طیور از ابتدای سال جاری در استان و با قیمت مصوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، داود قربان نژاد عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص میزان توزیع نهاده های دام و طیور از ابتدای سال جاری در استان گفت: این نهاده های دامی شامل ۶۴ هزار و ۴۹۰ تن کنجاله سویا، ۴۴ هزار و ۲۸۱ تن سبوس، ۶۲ هزار و ۱۲ تن ذرت دانه ای ، ۳۸ هزار و ۶۵۶ تن است.

وی افزود: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار تن نهاده دامی در استان توزیع شده است.

قربان نژاد با اشاره به توزیع این نهاده ها با قیمت مصوب به تولیدکنندگان گفت: توزیع این نهاده ها بر عهده تشکل های مربوطه قرار گرفته است که با توجه به اهمیت ویژه نهاده دامی در تغذیه دام و از سوی دیگر اختصاص ارز دولتی جهت تامین این نهاده ها، تشکل ها اقدام به توزیع نهاده ها با قیمت مصوب کرده اند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین از فعالیت تنها مرکز کشور در زمینه تولید اسپرم منجمد گاومیش در این استان خبر داد و گفت: مرکز جبل به تولید اسپرم منجمد گاو سمینتال و گاومیش پرداخته و در طی ده ماهه سال جاری ۱۶ هزار و ۸۱۶ پایت اسپرم گاو سمینتال و ۸۱۶۸ پایت اسپرم گاومیش در این مرکز تولید شده است.

کد خبر: ۶٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha