۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
کاهش ۹.۸ درصدی جمعیت پرمصرف‌های برق
معاون امور توزیع برق شرکت توانیر اعلام کرد

کاهش ۹.۸ درصدی جمعیت پرمصرف‌های برق

رخشانی مهر، معاون امور توزیع برق شرکت توانیر، خبر از کاهش ۹.۸ درصدی جمعیت پرمصرف‌های برق کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.

به گزارش بازار، غلامعلی رخشانی مهر با بیان اینکه مدیریت انرژی بخصوص در زمستان از مهم‌ترین مسائل جهانی است افزود: کشور ما نیز از این مسئله مستثنی نیست و باید در همه بخش‌ها برای آن فکری کرد.

وی با بیان اینکه طرح برق امید از آبان ماه امسال شروع و در یک دوره دوماهه پایش انجام شده است گفت: این طرح برای کسانی اجرا شده است که سهم کمتری از انرژی کشور را مصرف می‌کنند.

معاون امور توزیع برق توانیر اضافه کرد: در دور نخست توزیع قبض برق امید، ۷.۲ میلیون مشترک خوش مصرف ازبین ۳۰ میلیون مشترک برق کشور شناسایی شد که ۵.۸ میلیون مشترک کم مصرف مشمول تخفیف صددرصدی شده است.

رخشانی مهر با بیان اینکه مشترکان برق می‌توانند همه اطلاعات مورد نظر خودرا در قبوض جدید برق ببینند گفت: در این قبوض علاوه بر قبض قدیمی بخش‌های جدید نیز با اطلاعات متنوع اضافه شده است.

وی افزود: میزان مصرف فعلی، مدت مشابه سال گذشته و پیش بینی دوره بعد، رشد و یا کاهش مصرف، عدد الگوی مصرف، تفاوت برق مصرف شده در مقایسه با مشترکان مجاور، پیام‌های مربوط به وضعیت مصرف (کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف) و موضوعات دیگر از جمله موارد عنوان شده در قبوض جدید است.

معاون امور توزیع برق توانیر ادامه داد: صرفه جویی در مصرف بخصوص گاز تا یک درجه و یا خاموش کردن یک یا دو لامپ کم مصرف می‌تواند گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها را برای تولید برق تامین کند و امکان اعمال خاموشی را برطرف کند.

کد خبر: ۶۵٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha