۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
صندوق ضمانت صنایع کوچک ظرفیت خوبی برای واحدهای تولیدی در استان ایلام است
معاون استاندار ایلام:

صندوق ضمانت صنایع کوچک ظرفیت خوبی برای واحدهای تولیدی در استان ایلام است

ایلام-معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: صندوق ضمانت صنایع کوچک ظرفیت خوبی برای واحدهای تولیدی در استان ایلام است.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی عصر دوشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری ایلام بر استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت صنایع کوچک توسط واحدهای تولیدی تأکید کرد.

وی افزود: صندوق ضمانت صنایع کوجک تاکنون همکاری خوبی با واحدهای صنعتی استان ایلام داشته است.

وی خاطر نشان کرد: صندوق ضمانت صنایع کوچک ضامن عدم پرداخت اقساط متقاضیان نیست و فقط می تواند مهلت لازم را برای واحد تولیدی ایجاد کند و واحدهای صنعتی باید بر تعهدات خود با این صندوق پایبند باشند.

معاون استاندار ادامه داد: واحدهای تولیدی باید نسبت به پرداخت اقساط معوقه  خود اقدام کنند و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی در چارچوب قانون خواهد داشت.

وی اضافه کرد: وظیفه  ستاد تسهیل رفع مشکلات واحدهای تولیدی در چارچوب قانون است و بیش از این نمی تواند تسهیلاتی بیشتری برای واحدها در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است در این  نشست سه مورد در دستور کار کارگروه قرار داشت که مشکلات طرح تولیدی کباب پز گازی در روستای گلان شهرستان مهران، شرکت تولیدی آرد ستاره غرب و سیلوی ذخیره گندم سهند دیس ایوان و شرکت خوراک دام و طیور شمس ایوان در این جلسه مطرح شدند و راهکارهای رفع مسائل آنها مورد بررسی قرارگرفته و پیشنهاداتی برای  برون رفت این واحدها از مسائل مطرح شده مصوب شد.

کد خبر: ۶٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha