۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۲۱۵ پروژه با ۲۹ میلیارد تومان اعتبار در کبودرآهنگ در دست اجراست
استاندار همدان:

۲۱۵ پروژه با ۲۹ میلیارد تومان اعتبار در کبودرآهنگ در دست اجراست

همدان - استاندار همدان از اجرای ۲۱۵ پروژه با صرف ۲۹ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و گفت: ارتقا سطح معیشت و اشتغالزایی اولویت برنامه های استان همدان است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر چهارشنبه به همراه حجت الاسلام آزادیخواه نماینده معین شهرستان کبودرآهنگ به شهرستان کبودرآهنگ سفر کرد و در اولین برنامه با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

استاندار همدان سپس با حضور در فرمانداری شهرستان کبودرآهنگ در جلسه ای با حضور مدیران شهرستان و استان همدان مهمترین مسائل شهرستان کبودرآهنگ را بررسی کرد.

وی در کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودرآهنگ مردم این شهرستان را انقلابی و بسیار پرتلاش خواند و گفت: ارتقا سطح معیشت و اشتغالزایی اولویت برنامه های استان همدان است و تدوین سند راهبردی استان نیز با همین هدف بوده است.

استاندار همدان بابیان اینکه با اجرای سند راهبردی در شهرستان کبودرآهنگ در سال گذشته ۱۶۰ درصد اشتغالزایی انجام شد که بیشتر از پیش بینی سند بود و در سال جاری برای دو هزار و ۸۸ نفر اشتغالزایی صورت گرفت، گفت: این رقم در حالی تحقق یافت پیش بینی ما ایجاد یک هزار و ۵۲۹ شغل بود.

شاهرخی اجرا و احداث دو هزار واحد مسکن روستایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه را یک اقدام اساسی و ماندگار در راستای خدمت به مردم دانست و گفت: چهار بانده کردن راه ارتباطی همدان، بهار، گل تپه و علیصدر با همکاری دولت و بخش خصوصی در حال پیگیری است.

وی با یادآوری اینکه دستگاه سی تی اسکن شهرستان کبودرآهنگ تا دهه فجر راه اندازی می شود، از کمک یک میلیارد تومانی به پروژه های شهری و دو میلیارد تومانی به سایر پروژه های شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

استاندار همدان️ از همکاری حجت الاسلام آزادیخواه نماینده معین مردم شهرستان کبودرآهنگ در مجلس در جهت توسعه شهرستان و خدمت بیشتر به مردم تشکر کرد و گفت: ۲۱۵ پروژه با ۲۹ میلیارد تومان اعتبار در کبودرآهنگ در دست اجراست.

کد خبر: ۶۵٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha