۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در مازندران پرداخت شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در مازندران پرداخت شد

نور- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران از پرداخت بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان خبر داد.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پرداخت بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان اظهار داشت: این تسهیلات در قالب مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و یا مستقیم از سوی بانک ها به واحدهای کوچک و متوسط پرداخت شده است.

وی همچنین درباره پرداخت خسارت های ناشی از کرونا گفت: تاکنون بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در این بخش نیز پرداخت شد و در این حوزه رتبه های دوم تا سوم کشوری را کسب کرده ایم.

قوانلو درباره احیای واحدهای تولیدی راکد در استان نیز گفت: طبق برنامه احیای ۸۶ واحد راکد تولیدی در دستور کار قرار دارد و تاکنون بیش از ۵۸ واحد احیای شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران با بیان اینکه سهمیه استان برای احیای واحدهای تولیدی راکد افزایش یافته است، افزود: تلاش می شود بیش از ۱۰۰ تا ۱۲۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال را تاپایان سال جاری احیاء کنیم.

وی با عنوان اینکه مرتب جلسات هفتگی برای خروج واحدهای تحت تملیک بانک ها و واحدهای راکد برگزار می شود، گفت: تعیین تکلیف واحدهای ورشکسته نیز در دستور قرار دارد.

قوانلو با بیان اینکه امسال سال خوبی برای تولید و رونق کارخانه های راکد خواهد بود، گفت: تعدادی از واحدهای احیا شده در خارج از شهرک های صنعتی مستقر هستند.

کد خبر: ۶۵٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha