۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
موانع تولید ۱۰ کارخانه و پروژه در نور و محمودآباد رفع شد
معاون استاندار مازندران:

موانع تولید ۱۰ کارخانه و پروژه در نور و محمودآباد رفع شد

محمودآباد- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: مشکلات فراروی ۱۰ کارخانه و واحد تولیدی نور و محمودآباد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رفع شده است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان نور اظهار داشت: در این جلسه ۱۰ پرونده از جمله شهرک صنعتی چمستان و برنامه های جهش تولید مطرح و بررسی شده است.

وی با اظهار اینکه در مجموع ۱۴ مورد و مسئله در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان های نور و محمودآباد بررسی شده است، خواستار اجرای مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران ادامه داد: با توجه به برنامه های جهش تولید، احیای واحدهای تولیدی راکد و خروج واحدها از تملک بانک ها در دستور کار استان قرار دارد.

خیریان پور با بیان اینکه خوشبختانه روند تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها کاهش یافته است، افزود: همچنین با هماهنگی صورت گرفته و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه ستاد تسهیل، احیای واحدهای تولیدی در استان شتاب گرفته است و امسال تاکنون ۶۶ واحد تولیدی به چرخه فعالیت و تولید برگشته است.

وی همچنین با اشاره به تسهیلات حمایتی برای جبران خسارت کرونا در استان گفت: به ۱۴ رسته شغلی آسیب دیده تسهیلات حمایتی پرداخت می شود و تاکنون مازندران جزو استان های برتر در کشور معرفی شده است.

کد خبر: ۶۵٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha