۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
۸۰ درصد مصوبات مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی زنجان اجرایی شده است
رئیس صمت زنجان:

۸۰ درصد مصوبات مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی زنجان اجرایی شده است

زنجان- فغفوری، رئیس صمت زنجان با بیان اینکه مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح سرمایه گذاری استان زنجان از اول آبان ماه در استان کار خود را آغاز کرده است گفت: ۸۰ درصد مصوبات اجرا شده و ۱۱مصوبه هم در دست اجرا است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح سرمایه گذاری استان زنجان از اول آبان ماه در استان کار خود را آغاز کرده است گفت: از زمان فعالیت تاکنون ۱۷۰ مورد به مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح سرمایه گذاری در استان مراجعه شده است. 

وی اظهار کرد: در این میان ۱۳ جلسه برگزار شده که ۱۱۵ مصوبه داشته و ۸۰ درصد مصوبات هم اجرا شده و ۱۱مصوبه هم در دست اجرا است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: در سال جهش تولید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی مقرر شد مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در استانها راه اندازی شود و هدف از راه اندازی این مرکز در استان رسیدگی سریع و رصد مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی توسط دستگاههای اجرایی است. 

فغفوری تاکید کرد: مرکز فوریت‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان با هدف پیگیری و رفع هرچه سریع مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری و در راستای جهش تولید فعالیت می کند و باعث رفع بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی در استان شده است. 

وی ابراز داشت: اولویت بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در این مرکز به ترتیب با دستگاه های اجرایی مرتبط در سطح استانی بوده و سپس در سطح ملی و بعد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانها است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: از سال ۹۷ برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان به خوبی انجام شده و طی این جلسات ۹۶ درصد مصوبات اجرایی شده است. 

کد خبر: ۶۵٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha