۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
معافیت مددجویان از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهری
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰مجلس مطرح کرد

معافیت مددجویان از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهری

بسطامی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰مجلس، از تصویب دو مصوبه امروز این کمیسیون در حوزه اجتماعی خبر داد که به معافیت مددجویان دستگاه‌های حمایتی از پرداخت عوارض شهری تاکید دارند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر بسطامی، به عنوان نماینده کمیسیون اجتماعی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات نشست امروز(سه‌شنبه ۱۶ دی ماه) این کمیسیون در حوزه اجتماعی، گفت: امروز در نشست کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ دو مصوبه در خصوص پیشنهادات مطرح شده از سوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتیم که مطرح کردم و با موافقت نمایندگان همراه شد.  

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از این مصوبات مربوط به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی بود که از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و عوارض دهیاری، شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص یافته به آنان بر اساس الگوی مصرف فقط برای یکبار معاف هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دومین مصوبه این نشست در حوزه اجتماعی مربوط به بند الحاقی به تبصره ۶ بود که مطرح کردم و به تصویب نمایندگان رسید.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این مصوبه بر معافیت رده‌های بسیج، پایگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از پرداخت حق انشعاب آب، گاز، برق، شهرداری و عوارض تاکید می‌کند.

کد خبر: ۶۵٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha