۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
اشتغال واحدهای تولیدی زنجان حفظ شود
استاندار زنجان:

اشتغال واحدهای تولیدی زنجان حفظ شود

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه حفظ اشتغال واحدهای تولیدی استان زنجان مورد تاکید است، گفت: باید چرخه تولید تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برکات خوبی داشته است، گفت: از آغاز سالجاری تاکنون واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل زیادی وارد چرخه تولید شدند. 

وی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی که قبلا مشکلات آنها در این کارگروه حل شده اکنون اقدام به اجرای طرح های توسعه ای داشتند، اظهار کرد: باید اشتغال در واحدهای تولیدی در استان تقویت شود. 

استاندار زنجان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی در استان با مشکلات زیادی روبه‌رور هستند ولی با تمام توان فعالیت می کنند. 

حقیقی با بیان اینکه مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی که نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد پیگیری می کنیم، افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تثبیت اشتغال را به دنبال دارد. 

وی بر لزوم ضرورت پیگیری و تعیین تکلیف برخی زمین ها در شهرک های صنعتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: کسانی که زمین هکتاری در این شهرک گرفته اند و به جای استقرار واحد، بخش‌هایی از زمین را فروخته اند و در بورس سرمایه گذاری کردند باید با آنها برخورد شود.

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت حفظ اشتغال موجود در واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: سیاست ما تکمیل چرخه تولید و افزایش اشتغال در استان است. 

کد خبر: ۶۵٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha