۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
دنیا به زودی توانمندی ایران در تولید واکسن کرونا را می بیند| واکسن ایرانی قابل اعتماد است
نماینده مردم رشت در مجلس:

دنیا به زودی توانمندی ایران در تولید واکسن کرونا را می بیند| واکسن ایرانی قابل اعتماد است

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما می‌توانیم در بخش واکسن سازی هم صاحب دستاورد خوبی شویم و به زودی واکسن ایرانی با تعداد زیادی به بازار می آید و دنیا توانمندی دانشمندان جمهوری اسلامی ایران را می بیند.

به گزارش بازار جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با واکسن آنلاین با تاکید بر این که واکسن ایرانی قابل اعتماد است و نباید به هجمه‌های بیگانگان در این باره توجه کرد گفت: جمهوری اسلامی ایران از نظر علم پزشکی چه در داخل کشور و چه در میان سایر کشورهای دنیا وضعیت بسیار مطلوبی دارد. 

وی بیان کرد: پزشکان ایرانی ثابت کرده اند که از نظر علم پزشکی در دنیا حرف زیادی برای گفتن دارند و ما می توانیم علم خود را به رخ جهانیان بکشانیم. 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیگانگان هم به خوبی از قدرت ایران در عرصه پزشکی خبر دارند و می‌دانند که علم پزشکی در ایران بسیار رشد یافته است و کشور ما توان ساخت داروهای گوناگون و همچنین واکسن داخلی را دارد. 

کوچکی‌نژاد متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران در بخش‌هایی چون دفاعی، هسته‌ای و نانو هم توانمندی خود را به جهانیان ثابت کرده است و در علم پزشکی هم توانمندی بسیار زیادی دارد و خود را به جهانیان ثابت کرده است. 

وی تاکید کرد: صحبت های بیگانگان درباره واکسن ایرانی قابل اعتماد نیست هیچ گونه پایه و اساسی ندارد و آنان به خوبی از قدرت بسیار زیاد ایران در عرصه پزشکی خبر دارند و ایران در این عرصه سرآمد کشورهای دنیا و حتی بالاتر از آمریکا و اروپا خواهد شد. 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشمندان ما در حال فعالیت برای ساخت واکسن مقابله با کرونا هستند، گفت: ما می‌توانیم در این بخش هم صاحب دستاورد خوبی شویم و به زودی واکسن ایرانی با تعداد زیادی به بازار می آید و دنیا توانمندی دانشمندان جمهوری اسلامی ایران را می بیند.

کد خبر: ۶۵٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha