۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
تصویب منطقه آزاد مهران به صورت جدی در مرکز پیگیری می‌شود
رضایی:

تصویب منطقه آزاد مهران به صورت جدی در مرکز پیگیری می‌شود

ایلام- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ظرفیت های استان ایلام، گفت: تصویب منطقه آزاد مهران به طور جدی در مرکز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن رضایی صبح سه شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، از پیگیری منطقه آزاد تجاری مهران خبر داد و گفت: تصویب منطقه آزاد مهران به طور جدی در مرکز پیگیری می‌شود و امیدواریم پس از مطرح شدن در صحن مجمع، اقدامات لازم در خصوص تصویب آن انجام شود.

وی با اشاره به اینک موضوع سامانه گرمسیری و منطقه آزاد تجاری مهران در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: منطقه آزاد را دنبال خواهیم کرد اما بدنه مجمع مخالف گسترش مناطق آزاد تجاری است.

وی ادامه داد: اما با اعزام کارشناسان به مهران و بررسی موضوع به دنبال این هستیم که بتوانیم نظر مثبت اعضای مجمع را در تشکیل منطقه آزاد تجاری مهران جلب کنیم.

رضایی در ادامه اظهار داشت: مردم ایلام با وجود برخورداری از کمترین جمعیت و وسعت کشور، بیشترین سهم را در پیروزی دفاع مقدس داشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: مردم ایلام همواره در جنگ هشت ساله تمام تلاش خود را بکار گرفتند و شهدای بسیاری را به انقلاب تقدیم کردند.

کد خبر: ۶۵٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha