۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
باید به داشته‌های علمی و تولیدات خود اعتماد کنیم| بهترین واکسن کرونا را خواهیم ساخت
نماینده مردم شیراز در مجلس:

باید به داشته‌های علمی و تولیدات خود اعتماد کنیم| بهترین واکسن کرونا را خواهیم ساخت

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع واکسن کرونا مطمئن هستیم که بهترین واکسن کرونا را خواهیم ساخت و باید از واکسن کرونای ایرانی حمایت کنیم.

به گزارش بازار ابراهیم عزیزی درگفت‌وگو با واکسن آنلاین، با اشاره به تولید واکسن کرونای ایرانی گفت: اینکه عده‌ای علیه تولیدات داخلی به ویژه تولید واکسن کرونای ایرانی بی رحمانه صحبت می‌کنند، نشان دهنده وابستگی آنها به بیرون از کشور و به بیگانگان است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: برخی از این افراد نوعی از وابستگی را برای خود افتخار می‌دانند لذا ما اعتقاد داریم باید خوداتکا باشیم و استقلال علمی را به عنوان یک وظیفه مهم دنبال کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: بدون شک باید تلاش کنیم براساس سند پیشران نظام اسلامی، اهداف برنامه‌های توسعه‌ای و چشم انداز بیست ساله استقلال علمی را پیگیری کنیم ما افتخار می‌کنیم به دانشمندان فهیم، فکور و جهادی‌مان که در کمترین زمان موضوع واکسن کرونا را به مرحله آزمایش رساندند و انشاالله مراحل بعدی این تست هم به پایان خواهد رسید.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ما باید داشته‌های خودمان را بر داشته‌هایی که بیرون  از مرزها هستند، مقدم بدانیم. ما باید به داشته‌ها و علم وتولیدات خودمان اعتماد کنیم کما اینکه در بسیاری از بخش‌ها وقتی به این باور رسیدیم توانستیم به خودکفایی دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: در موضوع واکسن کرونا هم مطمئن هستیم بهترین واکسن کرونا را خواهیم ساخت و مطمئن هستیم مناسب ترین واکسن را دانشمندان ما تولید خواهند کرد. بنابر این باید از واکسن کرونای ایرانی حمایت کنیم.

کد خبر: ۶۵٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha