۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
۷ هزار میلیارد ریال برای پایانه کشاورزی مازندران هزینه شد
استاندار مازندران:

۷ هزار میلیارد ریال برای پایانه کشاورزی مازندران هزینه شد

جویبار- حسین زادگان، استاندار مازندران گفت: هفت هزار میلیارد ریال برای پایانه صادرات محصولات کشاورزی استان سرمایه گذاری شده است.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه چهار پایانه صادراتی در مازندران در حال احداث است، افزود: برای پایانه صادرات محصولات کشاورزی در استان هفت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری تاکنون صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پایانه صادرات محصولات کشاورزی در چهار فاز در استان احداث می شود، افزود: فاز اول این پایان دارای ۲۴۰ هزار تن ظرفیت است.

حسین زادگان برندسازی و بسته بندی محصولات کشاورزی برای توسعه صادرات را امری بسیار مهم بیان کرد و گفت: سالانه هفت میلیون تن محصول در استان تولید می شود که بخش عمده آن قابل راهیابی به بازارهای هدف است.

استاندار مازندران پایانه های شیلاتی و برنج و گل و گیاه را از دیگر پایانه های صادراتی در دست ساخت بیان کرد و گفت: باید با تکمیل این پایانه ها از تمامی فصول برای صادرات محصولات طی چهار فصل به کشورهای مختلف بهره گیری کنیم.

حسین زادگان تامین ناوگان حمل ونقل وکانتینرهای یخچال دار را از جمله نیازهای استان برای توسعه صادرات بیان کرد و گفت: باید با تامین امکانات به روند صادرات جهش بخشیم.

طی سال جاری ۵۱۶ هزار تن کالا از مازندران به کشورهای مختلف صادر شده است.

کد خبر: ۶۵٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha