۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
رونمایی از سامانه اطلاعات رفاه ایرانیان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

رونمایی از سامانه اطلاعات رفاه ایرانیان

شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: امروز شاهد رونمایی از سامانه اطلاعاتی رفاه ایرانیان هستیم.

به گزارش بازار، محمد شریعتمداری در نوزدهمین جلسه شورای اجرائی فناوری اطلاعات افزود: در اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک امروز شاهد رونمایی از پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان هستیم که اخیرا در جلسه شورای هماهنگی سران سه قوه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و بر تقویت آن تاکید شد.

وی گفت: این یکی از دستاوردهای اساسی دولت تدبیر و امید است و مطابق ماده ۱۶ قانون ساختارهای جامع رفاه اجتماعی بر مبنای مواد ۷۲ و ۸۱ قانون برنامه ششم توسعه مکلف به ایجاد چنین پایگاهی برای ارائه صحیح منابع به بخش رفاهی بودیم تا به سمت شناسایی نیازمندان واقعی جامعه برویم.

وزیر کار ادامه داد: بر همین اساس در سالی که پرداخت یارانه‌ها را شروع کردیم از کلیه خانوارهایی که تقاضای کمک و هر گونه یارانه‌ای از دولت داشتند اجازه گرفتیم و این پایگاه شکل دقیق تری گرفت.

شریعتمداری افزود: بر مبنای اطلاعات موجود در این پایگاه امکان حکمرانی داده محور برای کشور بیش از پیش فراهم می‌شود و تحلیل آماری اطلاعات بر مبنای اطلاعات ثبتی یکی از دستاوردهای مهم این سامانه است که با همکاری شرکت‌های دانش بنیان جوانان اندیشمند کشور و باهمکاری معاونت رفاه وزارت کار امروز آماده ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف شده است.

کد خبر: ۶۵٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha