۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
صنایع پائین دستی نفت و گاز در شمال استان بوشهر گسترش می‌یابد
استاندار بوشهر:

صنایع پائین دستی نفت و گاز در شمال استان بوشهر گسترش می‌یابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: صنایع پائین دستی نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی طرح ملی توسعه فراگیر و محرومیت زدایی از ۳۱ شهرستان منتخب کشور، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ملی توسعه فراگیر، طرح های توسعه ای شهرستان گناوه به عنوان شهرستان منتخب در استان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی بیان کرد: شهرستان گناوه ظرفیت های بسیار مطلوبی برای توسعه در بخش های مختلف دارد، با توجه به بندری بودن گناوه، توسعه اسکله این شهر از ضرورت های توسعه شهرستان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در شهرستان گناوه در بخش‌های مختلف از جمله تولید ماهی در قفس، شیلات، تولید جوجه یک روزه و ... اقدامات بسیار خوبی انجام شده که این اقدامات در راستای تولید و اشتغال‌زایی بوده است.

گراوند تاکید کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در بخش‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی شهرستان گناوه، تدوین گزارشات و اطلاع رسانی از اقدامات و خدمات صورت گرفته ضروری است و همه دستگاه های اجرایی مرتبط باید در این زمینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تکمیل راه بندر ریگ به گناوه از اولویت های توسعه شمال استان بوشهر است، گفت: تسریع در تکمیل پروژه راه ریگ به گناوه ضروری است لذا اداره کل راه و شهرسازی باید نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کند.

استاندار بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی شمال استان را از دیگر محورهای توسعه‌ای برای شهرستان‌های شمالی استان از جمله شهرستان گناوه ذکر کرد و افزود: به منظور رونق تولید و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان، باید فعالیت های شیلات، صنایع پایین دستی نفت و گاز، گردشگری در این منطقه رونق یابد تا منجر به اشتغال در شمال استان شود.

گراوند با اشاره به ضرورت حضور و سرمایه‌گذاری سازمان‌های توسعه‌ای کشور در استان بوشهر بیان کرد: سازمان‌های توسعه‌ای در کشور سهم خود در رونق اشتغال و تولید استان بوشهر را اجرایی و عملیاتی کنند.

وی یادآور شد: برنامه ریزی برای اجرای سد چهارروستایی، توسعه اسکله بندر گناوه و حضور سازمان‌های توسعه‌ای برای کمک به رونق تولید و اشتغال در شهرستان گناوه ضروری است.

کد خبر: ۶۵٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha