۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
۵۳ پروژه بزرگ کشاورزی در استان همدان در دست اجراست
مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان همدان:

۵۳ پروژه بزرگ کشاورزی در استان همدان در دست اجراست

همدان - ظفری، مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در استان همدان ۵۳ پروژه بزرگ کشاورزی در حال اجرا است، گفت: اجرای این طرح ها برای شش هزار و ۷۰۴ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

احد ظفری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از مسائل بسیار مهم در بخش کشاورزی سرمایه گذاری، جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال است، اظهار کرد: در این راستا مدیریت سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف، جذب سرمایه گذار و ایجاد فرصت‌هایی که در استان همدان باید رخ دهد تا افزایش نقدینگی را برنامه ریزی کرده ایم.

وی در ادامه به سال «جهش تولید» اشاره کرد و با بیان اینکه در بخش سرمایه گذاری یکی از موارد اجرای طرح‌های اثر گذار است، ادامه داد: این طرح‌ها باعث افزایش اشتغال، فرآوری محصولات کشاورزی و جلوگیری از خام فروشی می‌شود.

مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در استان همدان ۵۳ پروژه بزرگ در حال اجرا است، افزود: سرمایه گذاری برای این ۵۳ طرح ۵۱ هزار و ۹۹۷ میلیون ریال است که برای شش هزار و ۷۰۴ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

ساخت یک واحد دامداری شش هزار راسی در شهرستان رزن
وی با اشاره به ساخت یک واحد دامداری شش هزار راسی در شهرستان رزن بیان کرد: در حال حاضر اجرای این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ظفری در ادامه به احداث گلخانه سبزی و صیفی در شهرستان رزن اشاره کرد و با بیان اینکه این پروژه در حال انعقاد قرارداد است، عنوان کرد: این گلخانه به مساحت ۱۹ هکتار ساخته خواهد شد.

وی در ادامه به پروژه دامداری شش هزار راسی در شهرستان ملایر اشاره کرد و اضافه کرد: جاده دسترسی این پروژه به اتمام رسیده و حصار کشی دیوار در حال انجام است.

مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان همدان بیان کرد: یک واحد دامداری شش هزار راسی نیز در قهاوند در حال ساخت است و سرمایه گذار اقدامات اجرایی را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه سردخانه‌ها جزو پروژه‌های اثر گذار ما هستند، ادامه داد: ظرفیت نگهداری محصولات کشاورزی در برخی از شهرستان‌های استان همدان بالا است.

مجتمع گلخانه‌ای عمان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید

ظفری با تاکید بر اینکه طرح‌های اثر گذار بسیار مهم هستند و اجرای آنها باید در راس کارها قرار گیرد، ادامه داد: مجتمع گلخانه‌ای عمان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در رابطه با توسعه گلخانه‌های استان همدان باید تلاش بیشتری صورت گیرد، افزود: تعداد ۱۴۴ پرونده ساخت گلخانه در استان همدان به بانک‌ها معرفی شده که ۶۰ واحد در دست بررسی است.

کد خبر: ۶۵٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha