۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
ترکیه هم پرواز ایرانی ها را ممنوع کرد
بعد از پنج کشور همسایه

ترکیه هم پرواز ایرانی ها را ممنوع کرد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه تعداد کشورهایی که ممنوعیت پرواز از مقصد ایران به این کشورها را اعمال کرده اند افزایش یافته است گفت:دیشب ساعت ۲۰ ترکیه نیز اعلام کرد هیچ ایرانی حق ورود به این کشور را تا اطلاع ثانوی ندارد.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بازار در پاسخ به این سئوال که آیا به غیر از کویت و عراق کشورهای دیگری هم هستند که پرواز از ایران به آن کشورها را ممنوع کرده باشند گفت:علاوه بر کشورهای عراق و کویت ، کشورهای گرجستان،افغانستان و ترکمنستان نیز پرواز از مقصد ایران به کشور خود را ممنوع کرده اند.

وی با بیان اینکه ترکیه تا دیروز صبح اعلام کرده بود که ورود مسافران ایرانی به این کشور با داشتن برگه سلامت امکان پذیر است گفت:ترکیه دیشب ساعت ۲۰ اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی هیچ مسافر ایرانی حق ورود به این کشور را ندارد.

اسعدی سامانی ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا ایران نیز ممنوعیتی برای پرواز از کشوری را اعمال خواهد کرد گفت:ایران هیچ ممنوعیتی برای پرواز از کشور دیگری را اعمال نکرده است اما در فرودگاه های بین المللی معاینه های پزشکی به خوبی انجام می شود.

وی در خصوص فروش تورهای مسافری ویژه نوروزی و نحت تاثیر قرار گفتن این تورها گفت:فعلا تصمیم خاصی گرفته نشده‌است اما به هر حال این موضوع صنعت هوایی و گردشگری را متاثر می‌کند و به طور قطع روی فروش تاثیر می‌گذارد.

کد خبر: ۶٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha