۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
فعالیت ۵۸ اقامتگاه بوم‌گردی طی ایام نوروز در استان ایلام
مدیرکل میراث فرهنگی ایلام خبر داد

فعالیت ۵۸ اقامتگاه بوم‌گردی طی ایام نوروز در استان ایلام

ایلام - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از فعالیت ۵۸ اقامتگاه بوم‌گردی طی ایام نوروز ۹۹ در استان خبر داد و گفت: ایلام در بخش‌های مختلف آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش بازار، عبدالمالک شنبه زاده صبح دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در استانداری ایلام از راه اندازی و فعالیت ۵۸ اقامتگاه بوم گردی در ایام نوروز ۹۹ خبر داد و استان در بخش های مختلف آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

وی افزود: استان ایلام با ۱۲ هتل، ۶۴ مهمانپذیر، ۶۶ واحد خانه مسافر و کمپینگ های گردشگری آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام عنوان کرد: ستاد خدمات اجرایی سفر که دبیری آن بر عهده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، فعالیت خود را آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز در آماده باش کامل خواهد بود.

شنبه زاده با اشاره به اینکه شعار  شعار امسال گردشگری استان، «ایلام هرفصل ، چهار فصل» نامگذاری شده است، گفت: این دستگاه اجرایی از روزهای قبل برای استقبال از مسافران نوروزی پاک سازی و آماده سازی بناهای تاریخی استان ایلام را در دستور کار خود قرار داد تا مسافران نوروزی با سفر به این استان خاطرات خوبی را داشته باشند.

وی صریح کرد: ایلام آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی بوده و در این راستا تمهیدات لازم را اندیشیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰۰ اثر تاریخی استان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است، گفت: این استان به عنوان بخش مهمی از تمدن ایلام باستان دارای بیش از یک هزار و ۶۰۰ اثر فرهنگی و تاریخی است.

کد خبر: ۶٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha