۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
 یک واحد تولیدی ماسک در زنجان به علت گران فروشی توقیف شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

یک واحد تولیدی ماسک در زنجان به علت گران فروشی توقیف شد

زنجان - مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: یک واحد تولیدی ماسک به علت گران فروشی توقیف و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شده و تمام اقلام بهداشتی این واحد تولیدی توقیف شد.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: تعزیرات حکومتی زنجان با استفاده از ظرفیت ها، بازرسی از داروخانه‌ها ی استان را مورد تاکید جدی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته بازرسی از داروخانه ها و مراکز تولید مواد بهداشتی در استان مورد اجرا قرار گرفته است، اظهار کرد: ۱۰ داروخانه مورد بازرسی قرار گرفته است و برای دو مورد به علت گران فروشی تجهیزات ضدعفونی کننده و ماسک پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: همچنین یک واحد تولیدی ماسک در شهرستان زنجان هم به علت گران فروشی توقیف شد که پرونده به تعزیرات برای رسیدگی ارسال شده و تمام اقلام بهداشتی این واحد تولیدی توقیف شد.

ممیزی ابراز کرد: متاسفانه این واحد تولیدی پروانه کسب هم به تعزیرات ارائه نکرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون موردی از احتکار مواد ضد عفونی کننده و ماسک در استان نداشتیم، ابراز کرد: در صورت مشاهده تخلفاتی در زمینه گران فروشی و یا احتکار ماسک و ماده ضدعفونی کننده برخورد لازم با خاطیان انجام می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، ابراز کرد: نظارت و بازرسی از داروخانه‌ها و واحدهایی که اقلام بهداشتی عرضه می‌کنند به صورت مستمر تداوم دارد.

ممیزی یادآورشد: از مردم درخواست می‌شود اگر مواردی از گران‌فروشی یا احتکار در زمینه اقلام بهداشتی از جمله ماسک و محلول‌های ضدعفونی مشاهده کردند با شماره تلفن ۱۲۵ تعزیرات یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۶٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha