۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
 ساخت اولین تونل با سقف آهنی پیش ساخته در آزادراه تهران- شمال
رئیس بنیاد مستعضفان خبر داد

ساخت اولین تونل با سقف آهنی پیش ساخته در آزادراه تهران- شمال

ساری- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: برای اولین بار در کشور تونلی با سقف آهنی پیش ساخته در قطعه دو آزادراه تهران شمال احداث شده است.

 به گزارش خبرنگار بازار، پرویزفتاح عصر جمعه درحاشیه بازدید از منطقه آزاد آزادراه تهران - شمال در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از دو هزار نیروی کار ایرانی در قطعه دوم در حال فعالیت هستند، افزود: فعالیت عمرانی در این مطنقه ۲۴ ساعته در حال انجام است.

وی با اظهار اینکه در ۲۲ کیلومتر قطعه دوم آزادراه کارگاه های عمرانی مشغول فعالیت است و۸۰۰ دستگاه در آن استقرار دارند، افزود: بنیاد با کمک دولت تلاش می کند تا قطعه دوم آزادراه تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

وی با عنوان اینکه تاکنون دولت و بنیاد به تعهدات و سرمایه گذاری خود در این قطعه عمل کرده اند، ادامه داد: این پروژه تماما ایرانی است و تمامی تولیدات و نیروهای کار متخصص آن ایرانی است.

رئیس بنیاد مستعضفان  به ساخت تونل البرز به عنوان بزرگترین تونل موجود در پروژه به طول شش هزار و ۴۰۰ متر اشاره کرد و گفت: سقف این تونل پیش ساخته بوده و برای اولین بار در ایران اجرا شده است.

فتاح با عنوان اینکه تعطیلی در پروژه وجود ندارد و به رغم شرایط تحریمی کار منطقه دو آزادراه ۲۴ ساعته در دست انجام است، افزود: انشاله این پروژه تا پایان دولت بهره برداری می شود.

کریدور شمال- جنوب تکمیل می شود
خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز افتتاح آزادراه را گامی در تکمیل کریدور جنوب - شمال دانست و گفت: بیش از ۹۰ درصد منطقه دو تونل و پل است.

وی افزود: باند غرب مسیر منطقه ۲ باند رفت از تونل شرقی به جاده چالوس وصل می شود.

کد خبر: ۶۴٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فاطمه IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      0 0
      عالی