۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
۱۴ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری سمنان اجرا می‌شود/ اختصاص ۱۷ میلیارد ریال اعتبار
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

۱۴ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری سمنان اجرا می‌شود/ اختصاص ۱۷ میلیارد ریال اعتبار

سمنان۔ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از اجرای ۱۴ پروژه راهداری در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل دفتر خود ضمن بیان اینکه ۱۴ پروژه راهداری در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان سمنان اجرایی می‌شود، اظهار داشت: ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای سطح خدمات به مردم در مناطق روستایی یکی از مهم‌ترین اهدافی است که در اجرای این پروژه‌ها دنبال می‌شود، تصریح کرد: احداث ابنیه فنی، اجرای عملیات خاکی، تعریض محور و ابنیه فنی، اصلاح و ساماندهی تقاطع‌ها (رمپ‌های ورود و خروج روستاها) از اقداماتی است که در اجرای این پروژه‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از احداث پارکینگ، اجرای روکش آسفالت گرم و ایمن‌سازی با نصب گاردریل در محورهای روستایی و فرعی شهرستان سمنان خبر داد و گفت: پروژه‌های مذکور ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی جادههای روستایی باهدف کاهش آمار تصادفات مهم‌ترین رویکرد این سازمان در اجرای پروژه‌های جاده‌ای است.

کد خبر: ۶۴٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha