۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
برخی افراد به نان شب محتاج هستند/ تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ به نفع مناطق محروم باشد
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

برخی افراد به نان شب محتاج هستند/ تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ به نفع مناطق محروم باشد

اردبیل- موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با اشاره به این که برخی به نان شب محتاج هستند، گفت: تصویب لایحه بودجه سال آینده باید با هدف تحقق محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق کم‌تر توسعه یافته باشد که با چکش‌کاری‌های لازم محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی ما این است که با تغییرات انجام یافته در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بتوانیم در راستای بهبود وضعیت اقتصادی، معیشتی، صنعتی و مالی مردم گام‌های خوبی برداشته و بسیاری از مشکلات در این حوزه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به این که توسعه زیرساخت‌ها در استان اردبیل با تأمین منابع مالی و امکانات موجود یک اولویت اساسی است، بیان کرد: در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به دنبال توسعه اقتصادی و صنعتی استان هستیم و امیدواریم اقدامات لازم در این زمینه ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مردم از مشکلات معیشتی و مالی و نیز بیکاری رنج می‌برند که به همین منظور نیاز است با توسعه اقتصاد و صنعت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کاری دغدغه‌های آنان را برطرف کنیم.

موسوی تصریح کرد: عدم ارائه تسهیلات در اسرع وقت به صاحبان تولیدی و فعالان صنعتگر نیز از دیگر مشکلاتی است که سبب افزایش مشکلات آنان می‌شود که به همین منظور انتظار می‌رود این مهم در مناطق محروم و کم‌برخوردار مورد توجه واقع شود.

وی ادامه داد: انتظار ما انجام اصلاحات مناسب برای ایجاد زیرساخت‌هایی است که در نتیجه به نفع مردم باشد و در این زمینه تصویب لایحه بودجه سال آینده نیز باید با هدف تحقق محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق کم‌تر توسعه یافته باشد که با چکش‌کاری‌های لازم محقق خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های اصولی و هدفمندی برداشته و کسانی که در حال حاضر به نان شب محتاج هستند را از این وضعیت خارج کنیم.

کد خبر: ۶۴٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha