۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
روند صعودی رمز ارز محبوب ادامه دارد| کارشناسان: بیت کوین به ۳۰ هزار دلار هم می رسد
صعود بیت کوین توقف ناپذیر است؛

روند صعودی رمز ارز محبوب ادامه دارد| کارشناسان: بیت کوین به ۳۰ هزار دلار هم می رسد

با توجه به صعود ارزش بیت کوین که قله ۲۸ هزار و ۹۰۰ دلاری را هم فتح کرده است، به نظر نمی رسد به این زودی ها قصد توقف داشته باشد.

بازار؛ گروه بورس: سایت «انترپرنور» نوشت: در کمتر از سه هفته، رمزارز محبوب ۶۰ درصد رشد را به ثبت رسانده است که در آینده  پیش بینی میشود نزدیک به ۳۰ هزار دلار هم برسد. چهارشنبه، ۳۰ دسامبر، قیمت بیت کوین به بالاترین رکورد تاریخ خود رسید. این رمزارز  بالاتر از ۲۸ هزار و ۹۰۰ دلار معامله شد. این نشان دهنده افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت آن در هر واحد از ۱۲ دسامبر گذشته است.

طبق داده های CoinMarketCap و Glassnode، در ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین (BTC) تا ۲۸ هزار و ۹۲۵ دلار رسیده است. با این حال، قیمت بیت کوین برای مدت طولانی در بالاترین سطح ثابت تثبیت نشد و همچنان در نوسان است. دقایقی پس از عبور از ۲۸ هزار و۸۰۰ دلار،  یک پولبک جزیی  داشت  و تقریباً ۲۸ هزار و۶۰۰ دلار را تحربه کرده است. اما به سرعت جهش کرد، بالاتر رفت و از آن سقوط نکرد.

در تاریخ ۱۲ دسامبر، ارزش یک بیت کوین در حدود  ۱۷ هزار و۶۵۰ دلار رسید. در شانزدهم همین ماه، سد ۲۰ هزار دلاری را شکست و از آن زمان تاکنون دیگر متوقف نشده است. به طوری که  در مدت ۱۸ روز افزایش تقریباً ۶۴ درصدی را نشان می دهد.

آیا بیت کوین به  ۳۰ هزار دلار می رسد؟
طبق آخرین گزارش Glassnode، شرکتی که رفتار ارزهای رمزنگاری شده را تجزیه و تحلیل می کند، به لطف تعداد کمی از واحدهای موجود در بازار، بیت کوین آینده امیدوار کننده ای دارد.  از طرفی تنها ۲۲ درصد از بیت کوین های موجود در واقع بخشی از بازار هستند. در همین حال،  این شرکت طی یادداشتی اعلام کرد، در همین حال، تعداد بیشتری از سرمایه گذاران بزرگ ارز رمزنگاری شده را به عنوان ذخیره ارزش خریداری می کنند. در محاسبات  این شرکت بیت کوین هایی که به طور مداوم در حال جابجایی هستند فقط ۴.۸ از بیش از ۱۸.۵ میلیون موجود است.

محققان معتقدند که  میزان بیت کوین  در حال گردش در ماه های اخیر در حال کاهش است و کمتر کسی است که مایل به فروش بیت کوین خود باشد. در این گزارش اشاره شده است: «این نشان می دهد که بازار گاوی فعلی تحت تأثیر میزان سرسام آور نقدینگی قرار دارد.»

بنابراین، این تحقیق نتیجه گیری می کند که کمبود بیت کوین در بازار باعث افزایش آینده قیمت این ارز رمزپایه می شود. به عبارت دیگر، هرچه میزان تأمین واحدهای در گردش کمتر باشد، تهیه آنها گران تر است. در عین حال متخصصان پیش بینی می کنند که به زودی به ۳۰ هزار  دلار در هر واحد هم می رسد.

کد خبر: ۶۴٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha