۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
دولت را از خواب غفلت بیدار می‌کنیم/ وضعیت مناطق محروم نیاز به ساماندهی دارد
نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس:

دولت را از خواب غفلت بیدار می‌کنیم/ وضعیت مناطق محروم نیاز به ساماندهی دارد

اردبیل- اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و مغان گفت: در شرایط فعلی نیاز است تا با تعاملات همه‌جانبه پیشرفت جامعه را رقم بزنیم و مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنیم.

به گزارش بازار، ولی اسماعیلی صبح پنجشنبه در بازدید از مناطق محروم شهرستان گرمی و دیدار مردمی اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه مجلس این است که دولت مغفول را از غفلت بیرون بیاوریم و با تعاملات همه‌جانبه پیشرفت جامعه را رقم بزنیم و مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنیم.

وی با اشاره به این که شهرستان گرمی جزو ۳۱ شهرستان محروم کشور است، گفت: متأسفانه این شهرستان از سالیان گذشته با ساختار معیوبی مواجه است که امیدواریم با مشارکت بنیاد علوی بتوانیم این دغدغه اصلی شهرستان گرمی را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان گرمی و مغان در مجلس ادامه داد: اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی از مواردی است که سبب شده توسعه متوازن شهری در این شهرستان حاصل نشود و در مرکز این شهرستان با حاشیه‌نشینی روبه‌رو باشیم.

اسماعیلی ادامه داد: این موضوع تبعات اجتماعی و امنیتی نیز به دنبال دارد و حتّی سبب افزایش مهاجرت در این شهرستان شده است که به همین منظور درصدد هستیم با همکاری دولت وضعیت مناطق محروم را ساماندهی کرده و از تنش جلوگیری کنیم.

وی اظهار کرد: رسیدن به پیشرفت و توسعه برای حل مشکلات معیشتی مردم موضوعی است که نیازمند همکاری سازنده با دولت است اما انتظار ما این است که در مقابل دولت نیز همکاری‌های لازم را داشته باشد و در راستای حل مشکلات مردم و معیشت آنان گام‌های اساسی و هدفمندی بردارد.

کد خبر: ۶۴٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha