۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
 ۲۵ درصد واحدهای بهره‌برداری بخش صنعت در اردبیل افزایش یافت
استاندار اردبیل:

۲۵ درصد واحدهای بهره‌برداری بخش صنعت در اردبیل افزایش یافت

اردبیل - بهنام‌جو، استاندار اردبیل گفت: امسال که با شعار جهش تولید مزین شده، شاهد افزایش ۲۵ درصدی واحدهای به بهره‌برداری رسیده در بخش صنعت هستیم.

اکبر بهنام‌جو در گفت‌و گو با بازار، با اشاره به سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان اردبیل تصریح کرد: ما به صورت مرتب و در سفر به پایتخت، با حضور در بانک صنعت و معدن پیگیر تأمین اعتبارات برای واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق این بانک هستیم که بخش زیادی از این منابع در سال‌جاری جذب شده است.

استاندار اردبیل با قدردانی از مدیرعامل بانک صنعت و معدن و اعضای هیئت مدیره در انجام سفر کاری فشرده به استان اردبیل گفت: این بازدیدها از کارخانه آرتاویل تایر که خود این بانک سرمایه اولیه این مجموعه را تأمین کرده، شروع شد و در مراحل بعد از مجتمع تولیدی فولاد سپهر و همچنین واحد تولیدی ساروج در بخش صنعت ساختمان بازدیدها انجام شد.

بهنام‌جو افزود: مدیرعامل بانک صنعت و معدن با حضور در مجموعه آرتا در شهرک خصوصی، در جریان فعالیت‌های گسترده این مجموعه قرار گرفتند که امیدواریم با تأمین اعتبارات مناسب این مجموعه و همچنین پتروشیمی آن بتواند فعالیت خود را به زودی توسعه بدهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ در سالجاری با تلاش‌های انجام شده و همکاری خوب بانک‌های عامل، ما رشد ۲۵ درصدی را در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان شاهد بودیم که همین روند با قوت و قدرت تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند.

بهنام‌جو اضافه کرد: در سال جهش تولید رویکرد ما توجه جدی به افزایش تولید و اشتغال است که با فعال کردن واحدهای راکد و نیمه‌تمام سعی و اهتمام بر تقویت این حوزه است.

وی در ادامه بیان کرد:‌ در کنار بازدیدها، ما از مدیرعامل بانک صنعت و معدن خواستیم تا نسبت به افزایش اختیارات شعبه استانی اقدام شده و ساختمانی مناسب و در شأن این بانک در اردبیل برای فعالیت گسترده بانک صنعت و معدن فراهم شود.

استاندار اردبیل گفت: امیدواریم مصوبات این سفر به سرعت عملیاتی و اجرایی شود تا شاهد پرداخت تسهیلات مناسب تا سقف ۲۵۰ میلیارد تومان برای صنایع استان اردبیل باشیم.

کد خبر: ۶۴٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha