۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
تابستان آینده به زندگی عادی باز خواهیم گشت|واکسن کرونا جهان را نجات خواهد داد
رسانه ایتالیایی بررسی کرد؛

تابستان آینده به زندگی عادی باز خواهیم گشت|واکسن کرونا جهان را نجات خواهد داد

پیشگویی «کاریکو» در خصوص پایان کووید، زمانی که همه چیز به حالت عادی بازخواهد گشت.

به گزارش بازار به نقل از واکسن آنلاین، خانم «کاتالین کاریکو» از شرکت بیون تک اطمینان دارد که تابستان آینده ما موفق به بازگشت به زندگی عادی خواهیم شد.

وی یکی از مهم ترین دانشمندان در جهان به شمار می آید. وی مقطع دکترای خود را در آمریکا گذراند و در سال های دهۀ نود روی درمان ها و واکسن های مبتنی بر مولکول های تک رشته ای کار کرد. لیکن هیچکس در مطالعاتش از وی پیروی نکرد.

  Rna  مولکولی است که وارد سلول های بدن شده و این امکان را به سلول ها می دهد که پروتئین های لازم را تولید کند. با تزریق پیام رسان آر ان آ سلول های بیمار را به تولید پروتئین لازم برای درمان وادار می سازد.

کاریکو در سال ۲۰۱۳ به استخدام بیون تک درآمد و ریاست آن را بر عهده گرفت. وی که چند روز پیش اولین دوز واکسن کرونا را دریافت نمود توضیح داد که واکسن فقط ۱۰ روز پس از اولین دوز از بدن محافظت می کند یعنی زمانی که میزان این محافظت ۸۸.۹ درصد است. با تزریق دوز دوم این محافظت به ۹۵ درصد افزایش می یابد.

وی گفت که دست به آزمایش های بالینی زده و واکنش ها را در تمامی گونه های موجود ویروس کرونا مورد بررسی قرار داده است. خون این بیماران که حاوی پادتن است قادر به خنثی کردن ۲۰ گونۀ جهش یافته ویروس شده است. وی اطمینان دارد که این واکسن ها جهان را از این وضعیت پاندمی خارج خواهد کرد.

وی معتقد است که با روزانه ۳۰۰۰ مورد مرگ در آمریکا، بدون شک مردم به ویژه سالمندان واکسن را تزریق خواهند کرد. البته این موضوع را درک می کند که بسیاری از افراد تردیدهایی در این رابطه داشته باشند لیکن اطمینان داد که برخی نمونه های واکسن از بیش از ۱۰ سال پیش مورد استفاده قرار می گیرند و ثابت کرده اند که ایمن هستند.

کد خبر: ۶۴٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha