۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
 اولین کارخانه نوآوری در مازندران راه اندازی می شود
استاندار مازندران:

اولین کارخانه نوآوری در مازندران راه اندازی می شود

ساری- استاندار مازندران گفت: اولین کارخانه نوآوری در زمینه علم و فناوری امسال با همت شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان در ساری فعال می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان شامگاه چهارشنبه در جمع کارآفرینان و سرمایه گذاران استان در سالن استانداری با اظهار اینکه برای رونق اقتصادی و دستیابی به ثبات اقتصادی از کارفرآینان و سرمایه گذاران باید حمایت شود، افزود: طرح های بزرگ واقتصادی در استان در دست اجرا است.

وی بر لزوم ارائه تسهیلات مورد نیاز به طرح های زودبازده و کارآفرینی تاکید کرد و اجرای طرح های اقتصادی را سبب رونق اشتغال و اقتصاد در استان برشمرد و گفت: تا پایان امسال اولین کارخانه نوآوری در بخش علم و فناوری در ساری راه اندازی می شود.

وی با عنوان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان و سمن ها برای تقویت تولید و اشتغال بهره گیریم، یادآور شد: در اجرای طرح ها باید به ظرفیت مردمی و شرکت های دانش بنیان توجه خاصی کنیم.

استاندار مازندران وجود پارک های علم فناوری و شرکت های داشتن بنیان را ظرفیت بزرگ اقتصادی در استان دانست و گفت: همچنین جهاد دانشگاهی نیز طرح های اشتغال و اقتصادی خوبی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری طراحی کرده است.

حسین زادگان توسعه مشاغل خانگی را از جمله اقدامات برای بهبود کسب و کار در استان بیان کرد و گفت: امسال با کمک کارآفرینان اقتصادی دو هزار شغل خانگی در استان ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه مازندران تاکنون از شرکت ها و صنایع بزرگ اقتصادی محروم بوده است، اجرای پروژه های بزرگی نظیر پتروشیمی را درشتاب بخشی به رشد اقتصادی دراستان حائز اهمیت دانست.

وی همچنین با اشاره به فعالیت اجرایی بزرگترین شهرک صنعتی در شرق مازندران گفت: این شهرک با وسعت هزار هکتار در شرق استان راه اندازی می شود.

کد خبر: ۶۴٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha