۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
بودجه را تبلیغاتی نکنید
رئیس دفتر رئیس جمهور:

بودجه را تبلیغاتی نکنید

واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: تمام بخش اقتصادی دولت در خدمت کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای دستیابی به یک بودجه مناسب است.

به گزارش بازار، محمود واعظی افزود: لایحه بودجه ۱۴۰۰ طبق روال سال‌های قبل از چند ماه پیش با توجه به همه‌ی فشارهای اقتصادی و روانی و مشکلات بوجود آمده به خاطر شیوع بیماری کرونا، در زمان مقرر تنظیم و تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

او گفت: تاکنون کارشناسان و وزرا در کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه مجلس برای توضیح درباره بودجه سال آینده حاضر شدند و نهایتا کلیات آن دیروز تصویب شد.

واعظی گفت: حتما از نظران اعضای مجلس تا جاییکه به شاکله اصلی بودجه آسیب نزند و درآمدها را درست افزایش داده و هزینه‌ها را کم کند استفاده می‌کنیم.

او با بیان اینکه همکاری و تعامل با ملس بنای دولت است، گفت: رئیس جمهور سازمان برنامه و بودجه را موظف به نشست با کمیسیون تلفیق مجلس کرده است

رئیس دفتررئیس جمهور گفت: اینکه اعضای کمیسیون تلفیق مجلس روند بررسی بودجه را اطلاع رسانی کنند خوب است، ولی اظهار نظرهای غیرکارشناسانه افراد مختلف تنها حساسیت‌ها را درباره بودجه سال آینده بالاتر می‌برد.

بهتر است برخی‌ها از تبلیغاتی کردن بودجه خودداری کنند تا در محیطی آرام بتوانیم به بودجه مناسب برای سال اینده دست پیدا کنیم.

کد خبر: ۶۴٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha