۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۱۰۰۰ میلیارد ریال برای اشتغال روستایی استان بوشهر تصویب شد
استاندار بوشهر:

۱۰۰۰ میلیارد ریال برای اشتغال روستایی استان بوشهر تصویب شد

بوشهر- استاندار بوشهر از تلاش برای رفع مشکلات حوزه تولید و اشتغال در استان خبر داد و گفت: هزار میلیارد ریال برای حوزه اشتغال روستایی استان بوشهر مصوب شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال، تسهیل و رفع موانع تولید استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: توسعه طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا را به صورت جدی در دستور کار داریم و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های مربوطه شاهد رفع مشکلات این واحدها باشیم.

وی از تصویب هزار میلیارد ریال برای حوزه اشتغال روستایی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی مشاغل در جریان همه گیری کرونا دچار آسیب‌شده‌اند، پرداخت تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب دیده باید در سریع‌ترین زمان انجام شود.

استاندار بوشهر توسعه و تقویت طرح‌های حوزه شیلات و گلخانه‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: استان بوشهر در حوزه تولید ظرفیت خوبی دارد که باید این ظرفیت‌ها شناسایی و از سرمایه‌گذاران آنها حمایت شود.

وی با اشاره به تاثیری که تصویب طرح اصلاح ساختار بودجه بر روی اعتبارات استان‌های مختلف می‌گذارد بیان کرد: مجلس کار ریل‌گذاری را در کشور بر عهده دارد و همه قوا موظف به اجرای مصوبات آن هستند و باید شان و جایگاه مجلس رعایت شود.

گراوند خاطرنشان کرد: یکی از نمایندگان استان عنوان کرده بود که چهار هزار میلیارد تومان از اعتبارات استان بوشهر تخصیص نیافته است و باید توجه داشته باشیم که بین تخصیص و تصویب تفاوت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیصی به استان‌ها با کاهش درآمدهای دولت کاهش می‌یابد، افزود: تخصیص‌ اعتبارات استان‌ها وابسته به تحقق درآمدهای دولت است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: امسال ۳۰ میلیارد تومان برای سد خائیز، ۲۵ میلیارد تومان برای سد دالکی و ۲۵ میلیارد تومان برای منابع طبیعی استان اختصاص یافته که در تخصیص اعتبارات استان نشان داده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت سد دالکی از هشت درصد به ۳۲ درصد رسیده است، ادامه داد: تلاش می‌شود سدهای دشت پلنگ و باغان تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر: ۶۴٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha