۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
 ایران توانایی شگرفی در ساخت واکسن دارد
نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با بازار:

ایران توانایی شگرفی در ساخت واکسن دارد

مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ایران توانایی شگرفی در عرصه تولید واکسن دارد و طی ماه‌های آینده با روند گسترش تست انسانی واکسن کرونا به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

به گزارش بازار عباس مقتدایی در گفت‌وگو با  واکسن آنلاین، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران توان ساخت واکسن داخلی مقابله با بیماری کرونا را دارد، گفت: ما باید با جدیت در عرصه تولید نیازهای کشور به جهت دارا بودن نیروی انسانی کافی و تجهیزات پیشرفته فعالیت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً ایران می‌تواند در زمینه تولید واکسن کرونا اقدامات مفید و موثری انجام دهد، گفت: روحیه «نمی توانیم» از جمهوری اسلامی ایران رخت بر بسته و امروز «می توانیم» جای آن را گرفته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانگونه که مراکز پژوهشی ما انواع و اقسام واکسن ها را می سازند، پس ما قطعا می توانیم واکسن این پدیده نوظهور و بیماری کرونا را هم در داخل بسازیم.

مقتدایی اظهار داشت: ما در آستانه رسیدن به فناوری های نوین برای ساخت واکسن هستیم و تولید واکسن، موضوعی نیست که جمهوری اسلامی ایران از پس آن بر نیاید.

وی تاکید کرد: ایران می تواند با دانش فنی خود به ساخت واکسن برسد و ما شاهد بودیم که تست انسانی واکسن کرونا در کشورمان آغاز شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز پژوهشی مرتبط با پزشکی جمهوری اسلامی ایران، در حال تولید واکسن در سطح آزمایشگاهی هستند.

مقتدایی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران توانایی شگرفی در این عرصه دارد و طی ماه‌های آینده روند گسترش تست انسانی واکسن کرونا به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

کد خبر: ۶۴٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha