۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه فیبرنوری هلشی تا حمیل کرمانشاه
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه خبر داد:

اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه فیبرنوری هلشی تا حمیل کرمانشاه

کرمانشاه - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه فیبرنوری هلشی تا حمیل کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار، شهریار بهنیا در حاشیه بازدید یک‌ روزه از بخش‌های فیروزآباد و ماهیدشت استان کرمانشاه، گفت: توسعه زیرساخت ارتباطی روستایی در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با توجه به نیاز توسعه‌ای، پروژه کابل کشی فیبرنوری به‌صورت ویژه برای این مناطق تعریف شده است.

وی  با اشاره به پیشرفت پروژه فیبر نوری از هلشی تا حمیل با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال گفت: علاوه بر تامین زیرساخت ارتباطی روستایی، رینگ و مسیر پشتیبان فیبرنوری برای شهرستان‌های کرمانشاه برقرار می‌شود.

وی افزود: برقراری ارتباط تلفن روستایی در اکثر روستاهای بخش فیروزآباد و ارتقای خدمات تلفن همراه و اینترنت پرسرعت و برقراری رومینگ اینترنت اپراتور اول و دوم از جمله خدمات حوزه ارتباطات در بخش فیروزآباد بوده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در ادامه بازدید در بخش ماهیدشت، گفت: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در بخش ماهیدشت دارای تلفن خانگی و پوشش تلفن همراه است که ارتقای پهنای باند دیتا،  ADSL، نصب لینک ترانسمیشن CWDM و اجرای پروژه فیبرنوری از جمله خدمات اخیر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بخش است.

کد خبر: ۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha