۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
شاهد دلگرمی‌های زیادی در خصوص واکسن کرونا خواهیم بود
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری:

شاهد دلگرمی‌های زیادی در خصوص واکسن کرونا خواهیم بود

ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: همان طور که ماسک و کیت‌های تشخیص در اختیار مردم قرار گرفته است، در آینده نیز دلگرمی‌های متعدد را در زمینه واکسن کرونا شاهد خواهیم بود تا دیگر به واردات نیاز نباشد.

به گزارش بازار، سورنا ستاری در مراسم رونمایی از واکسن ایرانی کرونا و تزریق انسانی این واکسن در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: شرکت‌های دانش بنیان فعال در زمینه تولید واکسن کرونا زیر نظر ستاد مقابله با کرونا و شخص وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کنند. وی با تشکر از آقای دکتر سعید

نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و خانم دکتر مینو محرز رییس نظارت بر روند واکسن کرونا، افزود: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این خصوص بیشترین حمایت را از شرکت‌های دانش بنیان داشته است.

وی ادامه داد: ۶ شرکت دانش بنیان در زمینه تولید واکسن کرونا فعالیت می‌کنند و فعالیت همه آن‌ها زیر نظر ستاد مقابله با کرونا و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

نخستین تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی نخستین واکسن کرونا ساخت محققان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با نام «کُوو ایران برکت» امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، روی داوطلبان انجام شد.

کد خبر: ۶۴٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha