۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
گرانی‌ها هیچ ربطی به تشکیل نشدن وزارت بازرگانی ندارد| دولتمردان معیشت مردم را گروگان گرفته اند
نماینده مردم مرودشت در مجلس در گفت و گو با بازار:

گرانی‌ها هیچ ربطی به تشکیل نشدن وزارت بازرگانی ندارد| دولتمردان معیشت مردم را گروگان گرفته اند

جلال رشیدی نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: علت گرانی ها عدم تشکیل وزارت بازرگانی نیست و دولت هم عملاً به دنبال تشکیل این وزارتخانه نبود بلکه به نوعی به دنبال تشکیل وزارت واردات بود.

جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اظهارات برخی از دولتمردان مبنی بر اینکه ریشه گرانی‌ها عدم تشکیل وزارت بازرگانی است، اظهار داشت: مطمئن باشید که دولت به دنبال تشکیل وزارت بازرگانی نبود و آنان به دنبال تشکیل وزارت واردات بودند.

وی بیان کرد: متاسفانه امروز می‌بینیم که دولتمردان معیشت مردم را گروگان گرفته و اجازه ترخیص بسیاری از کالاهای اساسی را از گمرک نمی‌دهند و یا آنکه به صورت قطره‌چکانی اقدام به ترخیص کالاهای اساسی می کنند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت عدم ترخیص کالاهای اساسی از گمرک لجاجت دولتمردان است و به علت آن است که وزارت بازرگانی تشکیل نشده است، آنان چوب لای چرخ واردات کالاهای اساسی می گذارند.

رشیدی کوچی تاکید کرد: گرانی‌ها هیچ ارتباطی به عدم تشکیل وزارت بازرگانی ندارد و نباید این موضوع را به تشکیل نشدن این وزارتخانه ربط داد.

وی اظهار داشت: علت گرانی بی رویه کالاها در کشور سیاست گذاری غلط اقتصادی دولت، ناتوانی مسئولان اقتصادی دولت و چند نرخی بودن ارز است و نباید علت‌گرانی را مربوط به عوامل دیگری دانست.

کد خبر: ۶۴٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha