۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
سی کلاس ۲۰۲۲ آماده عرضه جهانی می‌شود
عکس های جاسوسی از محصول جدید مرسدس بنز

سی کلاس ۲۰۲۲ آماده عرضه جهانی می‌شود

به تازگی تصاویری از محبوب‌ترین محصول مرسدس بنز یعنی سی کلاس ۲۰۲۲ منتشر شده است. در ماه‌های آینده مرسدس به طور رسمی این محصول را طی مراسمی رونمایی خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویری از محبوب‌ترین محصول مرسدس بنز یعنی سی کلاس ۲۰۲۲ منتشر شده است. هرچند که مشخص نیست چه زمانی رونمایی از این محصول انجام خواهد شد، اما این خودرو با استتار و پوشش در حال تست است. این خودروساز آلمانی نمونه اولیه محصول را آزمایش کرده است و احتمالا به زودی آن را عرضه بازار کند.

ستاره سه پره آلمانی در نظر دارد که این خودرو را برای رقابت با سری ۳ ب ام و که دستخوش تغییرات قرارگرفته است، روانه بازار کند. طراحی این خودرو دستخوش تغییرات فراوانی بوده که از مهم‌ترین‌های آن می‌توان به تغییر چراغ‌های جلو و باریک شدنش، جلوپنچره بزرگتر و ظاهر جدید اشاره داشت.

مرسدس تفاوت چندانی از نظر طراحی بین کلاس اس و سی وجود نخواهد داشت. اما از نظر طراحی داخلی، کابین این خودرو دستخوش تغییرات بسیار جدیدی بوده است. داشبورد این خودرو مجهز به یک صفحه نمایشگر لمسی شده که تجهیزات سرگرمی فراوانی برای آن تعبیه شده است.

سی کلاس به دلیل طراحی خاص و قیمت منطقی که دارد، در بازارهای جهانی مورد پسند بسیاری از مشتریان بوده است. این محصول اقبال بیشتری نسبت به سایر محصولات این کمپانی دارد. باتوجه به شیوع ویروس کرونا، احتمالا در یک نمایش رسمی از سوی مرسدس این خودرو معرفی شود. این موضوع نیز در پی عدم برگزاری نمایشگاه‌های خودرویی اتخاذ شده است. در ماه های آینده باید منتظر این رونمایی بود.

کد خبر: ۶۳٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha